Замовлений в нашому інтернет-магазині товар, ви маєте можливість повернути або обміняти протягом 14 днів відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”.
Але ви не можете повернути товар, якщо ви вже ним користувались і він не зберіг товарний вигляд (детальніше – читайте Закон України “Про захист прав споживачів”).
1. Обов’язкові умови для повернення або обміну товару.
Товар повинен бути повністю укомплектований.
Наявність оригінальної та непошкодженної упаковки та ярликів.
Дотримання товарного вигляду (відсутність слідів використання та експлуатації).
Якщо вам відправили бракований товар – ми можемо його замінити на новий або ж повернути повну вартість товару.
2. Повернення вартості товару.
Ми повертаємо повну вартість товару за вирахуванням вартості доставки та примірки (вартість примірки 200 грн.). Вартість пересилки сплачує покупець.
3. Що потрібно зробити для повернення чи обміну товару.
Перед тим, як повернути товар, необхідно неписати (в месенджер чи на електронну адресу) у вільній формі заявку на обмін чи повернення з інформацією про причини обміну чи повернення (вказати номер замовлення та ПІБ замовника).
Повернення здійснюєтьсяти тим поштово-логістичним сервісом, яким виконувалась доставка товару покупцю.
Пересилання товару сплачує покупець.
Після відправки товару необхідно повідомити в месенджері чи на електронну адресу номер декларації.
Після повернення товару, за умови збереження його споживчих властивостей і товарного вигляду, здійснюється повернення грошових коштів.
- WhatsApp: +38 (098) 6688995;
- Viber: +38 (098) 6688995;
- Telegram: +38 (098) 197 3188;
- електронна скринька: embroshop@ukr.net
У будь-якому випадку, якщо у вас виникли питання або проблеми – обов’язково повідомляйте нам. Ми цінуємо своїх клієнтів і дуже лояльні, тому вирішимо ваше питання як можна швидше, щоб ви залишилися задоволені.
Важливо! Зверніть увагу!
Embroshop перевіряє, фотографує та страхує товар перед відправленням на повну його вартість.
Обов’язково, не залежно від способу оплати, перевіряйте товар безпосередньо у присутності працівника служби доставки.
Якщо товар під час транспортування був пошкоджений, то пам’ятайте, що висунути претензії службі доставки ви можете ЛИШЕ під час перевірки замовлення. Отримуючи замовлення, ви погоджуєтесь з тим, що товар був перевірений і претензій до служби доставки та магазину не маєте.
У випадку, якщо упаковка пошкоджена або на товарі помічені механічні пошкодження, вам необхідно відмовитись від посилки та висунути претензії службі доставки. В свою чергу, служба доставки відшкодовує збитки, якщо вони були спричинені через її провину.
У випадку, якщо під час перевірки ви виявили недостачу товару чи комплекту, необхідно скласти акт невідповідності.
Важливо! Зверніть увагу!
- Будь ласка, уважно та відповідально вибирайте розмір.
- Акційний товар (будь-який товар, який має знижку від початкової ціни) належної якості, не підлягає поверненню або обміну.
- Вишивання візерунків на всіх товарах, які для зразку показані на сайті, виконується за вашим індивідуальним замовленням (яке ви оформлюєте на сайті), саме для вас в єдиному екземплярі. Вироби, що виготовляються за індивідуальним замовленням підпадають під дію статті №13, частини 5, пункту 3 в законі "Про захист прав споживачів" та не підлягають обміну або поверненню!
- Майте на увазі, що кольори на екрані монітора можуть відрізнятися від дійсних. Це пов'язано, зокрема, з особистими налаштуваннями яскравості, контрастності і кольору, що не є підставою для повернення товару.
- Всі права власності на дизайни візерунків вишивки (зображення та написи) належать Embroshop®, і не є повторенням або копіюванням оригінальної продукції інших торговоих марок.
- Виробник залишає за собою право вносити зміни та покращення, в дизайни візерунків вишивки включно зі зміною відтінків кольорів виробів, які не впливають на їх основні функції та призначення, без попередження.